košík je prázdný
0
0 Kč

Informace pro zákazníky

Platba zboží

  • Hotově při převzetí zásilky na naši pobočce
  • Bankovní kartou při balíkové přepravě
  • Hotově při paletové přepravě
  • Převodem na účet

Doprava zboží

Dopravu zakoupených produktů značek REDFOX a Tefcold zajišťuje smluvní dopravce a je pro zákazníka zcela zdarma.
Produkty s dopravou zdarma není možné posílat společně s dalším materiálem. 

Produkty ostatních značek jsou dopraveny kurýrem za následující ceny:

  • Balíky do hmotnosti 50 kg standardně dodáváme expresní zásilkovou službou DPD
    • Zásilka lehčí než 31,5 Kg za 200,-
    • Zásilka 31,5 až 40 kg za 300,-
    • Zásilka 40 kg - 50 kg za 400,-
  • Palety se stroji a zařízením nad 50 kg dodáváme zásilkovou službou PPL
    • Zásilka 50 kg - 100 kg za 750,-
    • Zásilka nad 100 kg za 1000,-

Vrácení zboží

Zboží zakoupené jako fyzická osoba je možné vrátit bez udání důvodu do 14 dnů od obdržení zásilky. Toto pravidlo se vztahuje pouze na soukromé zákazníky, nikoliv na firemní zákazníky, kteří si zboží zakoupili na IČO. Při vrácení zboží vám bude vrácena částka za zboží, ale ne poštovné.

Servis a reklamace

Poškození zboží během přepravy

Pokud si u nás objednáte zboží a při doručení zjistíte, že balík je poškozený, postupujte následovně:

  1. Při převzetí zásilky zkontrolujte, zda balík není poškozený (např. roztržený, zdeformovaný). V případě poškození společně s řidičem vyplňte zápis o poškození.
  2. Pokud poškození zjistíte až po rozbalení, ihned kontaktujte zákaznickou linku (+420 773 082 503) a přepravce pro oficiální zápis škody.
  3. Zachovejte zboží v původním obalu a neopravujte jej sami.

V případě řádného nahlášení poškození u přepravce a dodržení všech potřebných kroků, uzná přepravce škodu a my vám obratem zašleme náhradní zboží.

 

Vada zboží během používání

I zboží nejvyšší kvality může občas vykazovat vady. Pokud se u vašeho produktu objeví výrobní vada, můžete:

  • Zboží přinést osobně do naší prodejny.
  • Zaslat zboží na adresu naší provozovny poštou či přepravní společností.

Pro urychlení procesu reklamace přiložte fakturu, stručný popis vady a fotky poškození. Před odesláním zboží se ujistěte, že je čisté a obsahuje všechny části potřebné k ověření vady.

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, maximálně do třiceti dnů od doručení, podle zákona.

 

Servis zboží

Záruční servis poskytujeme pouze na zboží zakoupené u nás. Pro zboží zakoupené jinde nabízíme pozáruční servis. Můžeme vám pomoci s jakýmkoliv problémem, který u produktu nastane po uplynutí záruční doby. Po dohodě můžeme zboží prohlédnout a navrhnout řešení.

Pro jakékoli další dotazy či podrobnější informace nás neváhejte kontaktovat. Jsme zde, abychom vám poskytli co nejlepší služby.

Online podpora Po - Pá 7:00 - 17:00
Infolinka: +420 773 082 503
Online podpora Po - Pá 7:00 - 17:00
Infolinka: +420 773 082 503
Nonstop 24/7 poradna
Nonstop 24/7 poradna